4 december! då var det bortgjort..

Idag har det blivit jobb, träning med älsklingen (och det gick riktigt bra nu! jag orkade riktigt bra! vad glad jag blir! Nu är jag på g igen kanske!) sedan dusch, vaccination, paltmiddag och idolmys hos tims syrra. Det är verkligen alltid lika gott med palt! Även om man inte är sugen på palt så blir man sugen när man har dom där nykokta paltarna på tallriken! Mumma!

Jaa och som sagt så har jag äntligen vaccinerat mig idag. Jag som tänkt göra det sen det kom ut för allmänheten, men inte orkat göra det och varit orolig för alla biverkningar som alla berättar om. Jag var nervös och spänd när jag skulle ta sprutan nu också, men det var inte farligt alls. Efteråt spände det i armen. Nu hoppas jag bara att det inte blir värre... Jag har ju match på söndag!

Det var min dag det, min fredag! Nu blir det att sova, upp halv sju, suck! Jag får inte sovmorgon förrän nästa tisdag (om jag ens får de??). Godnatt!


Ida


Kommentarer
Postat av: emelie

du ar val alltid i form sportis! :) miss u

2009-12-07 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0