7 december!

Imorse var jag uppe med tuppen! Väckarklockan stod på 5.50, bussen till luleå gick 6.30...Riktigt tidig morgon alltså. Och ingen bra natt. Jag vaknade typ hela tiden kändes det som. Första gången var klockan ett och jag fick panik och skyndade mig upp. Jag hann bädda sängen, tvätta mig och börja göra iordning frukost innan jag insåg att klockan bara var ett...hm.... Sedan hann jag vakna både vid tre tiden och halv fem innan jag verkligen skulle upp.

I lule skulle jag då till F21 för att mönstra (antagningspröva?). Egentligen vet jag inte om jag vill göra lumpen, men jag vill i alla fall mönstra, så jag ansökte om det i höstas. Och ja, dagen har då bestått av att träffa psykolog, göra kunskapsprov, träffa sjuksköterska och läkare, göra kondition/styrke test och så slutligen träffa en mönstringsexpert typ. Allting gick väl sådär, kändes rätt svårt. Och ja, jag fick inte göra lumpen för att jag är för kort (!?). I alla fall såhar dom inga platser på utbildningar sommaren 2010 där man kan vara 158cm... Kanske vintern 2011, men det känns så långt bort...

Jaja, de var min dag som långt ifrån är klar. Nu snart jobb och sen träning.

Och den stora nyheten: jag har fått jobb i Barcelona!


Ida


Kommentarer
Postat av: Lina Bylund

1. FÖR KORT?! Nåja, kort är du väl men dedär var en knäpp anledning ;S finns personer på I19 som är kortare än du.

2. JOBB I BARCELONA?!?!?! :O

2009-12-07 @ 19:08:41
URL: http://www.lina.nu
Postat av: Linnea

ÅHH har du fått jobb där nu?? Du får berätta om det sen :)

2009-12-08 @ 01:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0