- 1 februari! superfint väder & trevlig helg!

Nu börjar det bli vår, både idag och igår så lyste/lyser solen och det är jätte härligt väder ute! Precis så här ska det ju vara på vintern ju! Nu längtar man bara ut i skidspåret eller skidbacken. Den nya månaden börjar perfekt!

I fredags åt vi supergod smörgåstårta och kladdkaka som var sådär perfekt kladdig, och hade det trevligt hos anna. Sen igår, lördag, så tränade jag i det fina vädret på förmiddagen, tog en löptur. På kvällen blev det sen bowling (där jag vann såklart! och slog 4 strikear och en massa spärrar. Men det hade kunnat gå bättre, kändes det som, men jag kunde ju inte vinna för stort ;p) och sedan var det myskväll hos Elida med lite final av körslaget, något roligt spel som var lite som wii fast det var inte wii (haha, min bra förklaring!) och singstar (där jag faktiskt vann minst en gång!). Jätte trevlig kväll det med!
Nu kom jag nyss hem från en låång härlig prommis med fanny i det fina vädret! Men det var faktiskt rätt kallt ute ändå, sista halvtimmen frös jag både om händer och benen. Men jag vill ändå ut mera, när det är sånt här väder vill man bara vara ute hela tiden!


Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Hihi, massa tack du vännen!! Kramar

2009-02-01 @ 18:56:17
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

det går inte att kommenter från 2 feb, men iaf, är avis på eran opertiondagsverk .. något jag också vill haaa :)

2009-02-02 @ 20:42:36
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0