- 10 februari!

Jag kom nyss hem från att ha varit i Björns och haft friidrottslektioner med eleverna där. Sammanlagt har jag haft sex lektioner, en hel dag alltså. Det blev en riktigt tidig morgon för mig för ovanlighetensskull. Jag steg upp klockan sju, vilket det var väldigt längsen jag gjorde. För övrigt så var det svinkallt imorse verkligen, över tjugo minus! Brr, inte alls skönt! Jag som trodde de hade börjat bli vår...
Men det gick jättbra att ha lektioner, dom var verkligen intresserade och då blir det alltid så mycket roligare! Dessutom så var det många som var intresserade av att börja med friidrott, ännu roligare! Men nu är jag en aning trött...


Vi ska anmäla oss, klassen, till både innebandy och fotbollscupen på skolan, så skojigt! Jag som har velat vara med varenda år, men så har det aldrig blivit att vi anmält nå lag. Men nu sista året ska vi vara med! Jag blev lagansvarig, herregud hur ska detta gå?!? :b
Sen så har vi bokat tid för provning av balklänningar också. Tänk ifall jag inte skulle hitta någon? Då kommer jag få panik! Vad ska jag då göra? Nog finns det säkert nån som jag vill ha, hoppas jag!






Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0