- 12 februari! studentmössor och balklänningar!!

Imorse vaknade jag vanlig tid och fick sen reda på att jag började först klockan nio. Så det blev en väldigt lugn morgon för mej med mycket extra tid. Rätt så skönt att slippa stressa ändå.. Som sagt så har det varit svinkallt, verkligen, idag. Usch och fy vad jobbigt!

Jag tror aldrig har haft så roligt svenska lektion som vi hade idag! Ylva är verkligen helt otroligt! Vi satt och skratta halva lektionen åt henne och hennes miner m.m. Vad skulle svenska C vara utan henne?
Nu har vi förlängt våra liv ännu lite till idag!


Efter lunch for vi direkt för att prova balklänningar (!). Det var väldigt nervöst, tänk ifall jag inte skulle hitta någon som jag gillade!? Det fanns inte så mycket modeller, färger, storlekar osv som jag hade trott att det skulle finnas dära. Det var inte direkt någon som jag fastnade för... Men jag hittade en som passade väldigt bra som jag tillslut bestämde mig för. Det kommer ju alltid finnas finare klänningar, men jag vågar inte chansa och leta mera. För tänkt ifall jag inte skulle hitta nån och så står jag där helt plötsligt utan någon klänning. Men jag tror den blir bra, det var mest färgen och lite modellen som jag var osäker på. Det blir bättre också när jag är brun. Tänk va att jag ska på balen! Det känns lite otroligt!

Förresten så fick vi våra studentmössor idag! Jag som inte trodde att vi skulle få dom förrän i typ april.. Så roligt det var att se studentmössan med sitt namn och klass på, så speciellt! Jag kan ännu inte riktigt fatta att jag om inte riktigt fyra månader kommer stå där med mössan på huvudet och inte ha nån skola mer att återvända till! Så otroligt!! Men med studentmössan i handen så känns det lite verkligare iaf, ett steg närmare typ!

Åh jag känner mig så glad nu! Glad för allt möjligt! Och det är väl så det ska vara, man ska vara glad! :)





Ida

Kommentarer
Postat av: A

var du lite virrig när du skrev idag, tänkte på "balmössan" ; )

2009-02-12 @ 20:59:35
Postat av: A igen

Ida de var dålig stil att ändra av dig, balmössan var ju en liten rolig tabbe ; ) hade velat se húr en sådan ser ut !

2009-02-12 @ 23:08:13
Postat av: Lina

"Men med balmössan i handen så känns det lite verkligare iaf"

Balmössa? xD

2009-02-12 @ 23:20:38
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahah va sot du ar ida :D ♥

2009-02-13 @ 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0