- 14 februari! alla ♥-dag!

Idag är det ju alla hjärtans dag, fast det är ju egentligen en helt vanlig dag. Det är en rätt så onödig dag egentligen. För kärlek ska man ju visa varje dag, oavsett om det är alla hjärtans dag eller inte.

Idag vaknade jag redan vid åtta och kunde inte somna om, jobbigt.. Blev inte så många timmars sömn i natt alltså. Vi for vid tio tiden till arcus för att träna, och ja, träningen gick väl helt okej. Nu ska jag duscha och så blir det att fara och titta på innebandy match sen. Ikväll blir det kanske filmkväll. Skojigt! :)


Igår när jag tränade friidrottsungarna så var det två som kom fram till mej:
- Ida kan vi få din autograf?
- Va? Varför då? sa jag och skrattade.
- Men om du blir känd när du blir vuxen så vill vi ju ha den. Och så vill vi ju ha våra tränares autografer!
- Haha, men det kommer jag aldrig bli!

Nå, gulliga dom är i alla fall! Dom sa även att dom tyckte fredagsträningarna var jätteskojiga! Och på slutet kom en mamma till en annan tjej och sa att hennes dotter lever för friidrottsträningarna på tisdagar och fredagar. Det är så roligt att höra sånna saker! Då blir man ännu mer motvierad att träna dom!

Ha en bra dag iaf!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0