- 15 februari!

Jag kom nyss hem från en prommis med mamma och hunden i de fina, men kalla vädret! Det var rätt skönt. Jag vaknade halv tolv idag, så nu har jag fått sova ut ordentligt, eller iaf ordentligare än de senaste nätterna.


Det var väldigt trevlig kväll igår, blev film och spel! Nu har jag sett Twillight som alla pratat om och sagt att den är så bra. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, jag hängde inte med så bra för det var ingen svensk text och det gjorde ju så att jag inte fattade allt för mycket. Jag kanske får ta och se om den nån gång så jag verkligen fattar!








Vintern är verkligen härlig, ibland!




Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

TWILIGHT <3

Se den igen och du fattar mer, läs bocken (som absolut är bättre än filmen) och du fattar allt. Läs den helst på engalska. :)

2009-02-15 @ 15:42:23
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0