- 17 februari! så trött..

Jag är sjukt trött och jag vet inte riktigt varför,, så här trött är det verkligen sällan jag är. Jag har vilat en timme, och de hjälpte lite. Men både kropp, huvud och ögon är fortfarande trötta...

Jag for och simmade faktiskt före middagen. Det gick bra och var riktigt skönt. Men jag skulle aldrig klara av att ha det som regelbunden träning, så himla less man blir efter ett tag att simma längd efter längd. Kul som sagt att ha det för att variera träningen, annorlunda träningssätt. Och det blir ju så jobbigt man gör det till, fast jag skulle aldrig klara av att göra ett hårt högintensivt pass av det. Jag saknar att springa, det är ju så tråkigt och svårt att göra det nu när det är så här kallt... Har den aldrig tänkt försvinna den här kylan? Det blev en riktig kall vinter trots allt... När det är så här kallt börjar man verkligen undra varför man bor här egentligen. Men samtidigt är det så underbart härligt med all snö och den underbart fina vinterlandskap, jag blir så glad när jag ser solen lysa på snön. 


Trots att jag var så trött så har jag bakat bröd som fick gräddas medan jag kollade på mästarnas mästare. Ikväll åkte Susanne Gunnarsson ut. Jag vill inte att fler ska åka ut, jag vill ha kvar alla, haha! Man fick se film om Per Elofsson i kvällens avsnitt. Jag blir verkligen arg när jag ser jaktstarten i OS 2002 i Salt lake. När han tar ut sig efter att ha försökt hänga efter dopade Mühlegg. Jag blir verkligen förbannad på sånna som dopar sig. Tävling på olika villkor är vad de är.



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0