- 17 februari! snörugby!

Idag på idrotten så var det snörugby som gällde! Skojigt! Jag tänkte först att det skulle vara jobbigt och kallt när termometern visade kring 16-18 minus. Men det blev svinvarmt och jag höll på att svettas ihjäl när man sprang där i djupsnön och brottades. Och jag hade verkligen glömt hur jobbigt det var! Men kul var det som alltid! Sist vi spelade var det nån som såg en råtta i snön...
Veckorna och dagarna är verkligen härliga nu, de händer bara bra och skojiga saker! Jag blir så glad! :)

Imorse var jag duktig och gjorde både spanska och NK plugg, bara matte som behöver göras också nu.. Så jobbigt just nu med intergraler och allt sånt, när kommer jag få användning av det? aldrig! Fast hur mycket av det man lär sig i skolan har man användning av...




Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0