- 18 februari! derby!

Ikväll var det alltså derby mot sävast. Det är verkligen något alldeles speciellt med derby, det känns i luften, i spelet, under hela matchen. Det är verkligen spänt. Derbyn är roliga att spela, fastän det blir sånt tryck och sånna hat-känslor typ. Vi vann till slut med 4-3, tack och lov! Otroligt skönt! Jag spelade inte alls bra, det gick inte alls.. Två utvisningar fick jag dessutom! Och den ena var verkligen ingen utvisning, för jag gjorde verkligen ingenting! Så förbannad har jag nog aldrig varit på en domare förut tror jag!


Syrran kom 6a i alla fall i Globen och slog pers med 7sek! Riktigt bra gjort!



Älskar den här bilden! Så härlig på nått sätt!
Den är ifrån i somras, världsungdomsspelen i Gbg, när syrran sprang.



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt med vinst :D Men två utvisningar?! hur lyckades du med det?? ;) haha

Och du får hälsa och gratulera lina från mig :D ♥

2009-02-20 @ 03:37:49
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0