- 18 februari! seg dag som ändå gått snabbt...

Idag har jag inte haft några lektioner alls och ingenting som jag har måsta göra, en väldigt lugn dag alltså. Jag sov till tio och var för en gångs skull riktigt utvilad när jag vaknade. Dagen har varit riktigt seg, jag har inte gjort nånting egentligen, försökt att plugga lite men inte fått så mycket gjort, gått en prommis i kylan med hunden, ätit lite och så. Men ändå har timmarna bara rusat iväg, jag vet inte om det är bra eller dåligt..

Pappa och Lina for imorse till Stockholm och GE Galan i globen. Jag hoppas dom visar hennes lopp på tv. Jag hade också viljat följa med och kolla, men inte frågade dom mej inte! Jaja, jag har i alla fall match ikväll så.
 




Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0