- 2 februari! extra helgdag!

Eller egentligen är vi väl egentligen inte lediga, vi har operation dagsverket. Men det är ju i prinicip som att vara ledig, även om jag först tänkte gå till skolan istället, för att vi ändå inte skulle ha några lektioner typ.
Men istället har jag varit duktig och städat, gått lång prommis med hunden (i de lika fina vädret idag!) och gjort lite skoljobb, plus att jag tränat! Jag har faktiskt fått rätt mycket gjort idag!
Imorrn är det idrottslektion på Prästholmen och onsdag är jag ledig igen, vilken vecka! Jag blir glad bara jag tänker på det! Och jag blir glad av det fina vädret! Jag har varit glad hela dan idag! haha! Fast de händer ju ändå rätt ofta!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0