- 2 februari! utmaning

Märkte just att evelina utmanat mig, jobbigt nog!

1. Hur gammal är du om fem år? 23, faktiskt! usch vilken hemsk tanke..
2. Vem var den sista du träffade? Hela min familj vid matbordet, typ..
3. Hur lång är du? På mitt pass står det 160, men jag är nog 159...
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The holiday, såg jag igår!
5. Vem ringde dig senast? hm,, pappa tror jag nog..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "haha, jaja,, de var ett undantag ;b ska du inte till stan för att träna ikväll btw, eller skippar du den? :)"
7. Vad är helgens planer? ska till skellefteå!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms tror jag nog!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta nu faktiskt..
10. När såg du senast din mamma? för några min sen...
11. Vilken ögonfärg har du? typ grön-blåa..
12. När vaknade du idag? hm, 09.05 på pricken!
13. Har du någon gång hittat en katt? jo, de har jag faktiskt! eller var de den som hittade mej??
14. Vilken är din favoritplats? oj, de var svårt! men jag måste nog säga thailand, så underbart!
15. Vilken plats föredrar du minst? hm,, de var ju också svårt! jag vet inte... ett ställe där de vimlar av mygg kanske?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning! på nån underbar plats iaf!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? mardrömmar måste nog de väl vara...
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? elida eller linnea tror jag, hahah!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? de tror jag nog..
20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? en stor t-shirt brukar de bli...
22. Hur många kuddar har du i sängen? på dagen typ 6 och på natten typ 3...
23. Hur många landskap har du bott i? norrbotten bara
24. Har du någon gång spytt på någon? neej de tror jag inte
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? hm, på sommaren i gräset och sanden så barfota, inomhus sockar, på nån grusvägg osv så skor..
26. Är du social? Joodå
27. Vilken är din favoritglass? magnum mandel!
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? spara! resa! köpa de jag behöver! ge lite till andra!
29. Tycker du om kinamat? jaadå, de är gott!
30. Tycker du om kaffe? njaaa..
31. Vad dricker du till frukost? te har jag faktiskt börjat dricka nu, annars mjölk..
32. Sover du på någon särskild sida? njaa, jag somnar på en och vaknar på en annan!
33. Kan du spela poker? jag har iaf kunnat! om jag får en liten genomgång så kan jag nog ;b
34. Tycker du om att mysa? jodå
35. Är du beroendemänniska? njaa, jag tror väl inte de...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jo, 2 tror jag..
37. Vill du ha barn? i framtiden nån gång så visst!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska kan jag väl, och så spanska och lite tyska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? njaa, jag tror inte de...
40. Föredrar du havet eller en pool? hm, om det är varmt vatten i havet, så havet! men pool framför svenska havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? rätt svårt,, jag vet inte... nått jag tycker är kul eller som jag verkligen vill ha!
42. Äger du dyrbara smycken? njaa, neej, de gör jag nog inte..
43. Har du någon gång testat narkotika? neej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? broccoligratäng som vi åt till middag..
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj, vad svårt! jag vet många roliga människor! och många många roliga citat som många sagt! haha och jag börjar skratta bara jag tänker på dom!
46. Välj ett ärr på din kropp? jag har ett på underarmen som jag fick då jag gick typ på mellanstadiet och klättrade i ribbstolarna och råkade "halka ner" så jag skar mej på en vass kant...
47. Vad har du för ringsignal? Mange Schmidt feat. petter - giftigt, haha! bra som ringsignal tycker jag iaf!
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? jodå, på vinden!
49. Flirtar du mycket? Njaae..
50. Var togs din profilbild? jag vet inte ens vad jag har för nån..
51. Kan du byta olja på bilen? Nej!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? neej, inte än.. men p-böter... ;S
53. Vilken var den senaste boken du läste? Girl with green eyes, en dålig bok vi var tvugna att läsa på eng C...
54. Läser du dagstidningen? varje morgon!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? neej
56. Dansar du i bilen? haha hur skulle de gå till?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm, såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ingen aning faktiskt... 
59. När var du i kyrkan senast? oj, ingen aning... kanske i 2an då vi var på nå studibesök på religion A
60. Vilka personer utmanar du? dom som vill!


då var det gjort i alla fall!

Ida

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

För det första så har du inte skrivit vem du skickade smset till. För det andra skulle du aldrig någonsin ge bort pengar. För det tredje så flörtar du mer än någon annan ;)

2009-02-04 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0