- 20 februari! fridayyy!

När jag för en gångs skull har lektioner är så är dom ändå bara så onödiga och meningslösa och vi göra ändå ingenting på dom... Det är nästan i princip samma sak på alla, vi kommer till skolan får en uppgift och åker hem typ. Vi har nästan aldrig nå genomgångar längre. Nästa vecka blir lite jobbig, både NK prov och en rätt så stor historia redovisning, längesen man hade så mycket. Förresten så är det sista veckan innan sportlovet! Jag har inte tänkt på det förrän några i klassen sa det. Och efter sportlovet är det inte länge till påsklovet, och efter påsk är det vår, maj och en massa som händer och sen är det helt plötsligt studenten, balen och sommarlov!! Shit, det här kommer gå fort!

Helgen, ja vad händer i helgen egentligen? Jag vill att det ska bli varmt så man kan åka skidor, skridskor, göra utfykter osv, bara vara ute iaf!



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo jag vet, det blev lite långt, men har ändå kortat bort en del.. Det var helt enkelt lite för mkt att skriva om ;) haha Och vi fick ju vara med om en hel del galna saker, men så är det i kina :D Många goda skratt fick vi iaf ;D haha

jasså? hahahah Det låter inte så likt dig ;) ♥

2009-02-20 @ 14:42:40
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0