- 22 februari! slö dag

Jag har inte ens fått nå plugg gjort idag som jag egentligen kanske skulle ha passat på att få bort gjort. Jag kanske ska ta och räkna lite matte ikväll istället, om jag orkar.

Men jag har faktiskt tagit och bakar semlor idag, eller åtminstonde hjälp till i alla fall. Det är ju semeldagen på tisdag! Jag tycker den är lite sen iår... Träna har jag också hunnit göra idag. Tråkigt väder, men det kan inte hjälpas, sen var jag tung i benen också, det däremot var värre.
Trots att jag bara sovit 5 timmar i natt så har jag ändå inte varit jättetrött, det är ju skönt de. Men de lär väl komma nu ikväll...












Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nee, det hade ju bara blivit jobbigt :P haha

okeej, if you say so ;) härliga bilder också, snö är så fint, fast kallt :P haha <33

2009-02-23 @ 06:00:00
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0