- 22 februari! två härliga kvällar!!

Hittils har helgen varit jättebra!
I fredags så blev det xbox spelande hela kväll med agnes och jossan. Först blev det nhl, sedan nå pingisspel, kung fu panda och sist indiana jones. Alla var faktiskt riktigt roliga. Först tog det typ en halvtimme för oss att få igång spelet och sen hade ingen av oss nån vidare koll på kontrollerna. Det var lättare förr när tv-spelen hade typ fyra knappar. Det bästa var iaf när agnes inte hittade skjutknappen i nhl, inga mål = ingen vinst, haha! Kul var det i all fall med xbox och mycket skratt blev det!

Igår, lördag, så hände de inte så jättemkt under dagen, jag tränade lite, fixade lite plugg osv. Kvällen däremot var mkt bättre. Film, spel osv, så skojigt! Jag blir så glad verkligen!  Tiden går så fort när man har roligt tyvär, så det blev lite sent... Och tyvär så vaknade jag tidigt imorse och kunde inte somna om, så störande! Det kommer nog bli en väldigt tidig kväll ikväll för mej. Snart är det ju iaf sportlov och då får jag ta igen all sömn!


Jag blir så less på att alltid när det är lite varmare väder så är det så trist väder, grått, snöigt, ingen sol osv... Jag som hade velat åka skidor eller nå när det var så varmt, men nu känns inte det så skojigt...


Ida

Kommentarer
Postat av: a

Det kan visst bli mål, har man tur lyckas den andra göra självmål ;) haha Du glömde att de var indiana jones och lego i samma, menar vad hade vi gjort om inte jossan varit lego och grävt? ;) tack för en härlig fredag kväll!

2009-02-23 @ 22:25:07
Postat av: J

Haha jaa men det tog ett tag agnes lilla;P

Jag menar ju det, vad hade ni gjort egentligen om inte jag varit med...ojoj ibland är ni inte nog smart, man ska aldrig förakta en spade;) haha

2009-02-24 @ 18:21:14
Postat av: Ida

de är de bara du agnes som lyckas med! (eller var det jossan..??) ;b och agnes, man kan väl inte vara lego?!? jossan var ju inidinas kompis som var en legofigur! haha!

nää, spaden var toppen! men vad hade vi gjort utan mej som kunde använda piskan och heva sig över! ;) haha

2009-02-25 @ 13:47:31
Postat av: a igen

hahaha nej spadar kan vara bra och ha , de har väl ni erfarenhet av med tanke på eran snöskottning ;)

en fråga ida, lego och indianas kompis som var en elgo figur vad är skillnaden? ;) hahahahhahaha

2009-03-03 @ 17:31:51
Postat av: Ida

haha jaa, jag fick faktiskt skott igår också!!!! skillnaden är stor agnes lilla, de vet jag som var ett stor fan av lego när jag var liten ;)) hahah!

2009-03-03 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0