- 24 februari! åhh vad jag blir glad!

Det går verkligen inte att inte vara på toppen humör när vädret är så här underbart! Varmt och soligt, våren är på vägen känns det som! Man vill verkligen bara vara ute när det är sånt här väder! Det ser riktigt bra ut inför sportlovet måste jag säga. Som sagt, efter snöoväder kommer solen! Ja, åh jag blir verkligen glad! Allt är bara så bra!

Jag har nyss vart ute på en springtur i det fina vädret, så härligt att slippa springa i snöstorm och mörker.





Dessutom är det semeldagen idag, fettisdag! Jag är ingen riktig semelälskare, men en semla måste man ju ändå äta. Nu blir det lite NK plugg om DNA, RNA, proteinsynteser och cellorganeller, visst låter de skoj? 



Ida

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0