- 25 februari! Ännu en härlig dag!

Det fina vädret håller i sig! Herregud vad jag skriver om väder! Men vädret spelar ju en sån stor roll faktiskt. Ännu bättre är det när man är ledig en sån här dag.
Så dagen började med sovmorgon och sen en del fix innan jag tränade ett pass på förmiddagen. Skönt att ha gjort det, men det var rätt tungt...

Nu sitter jag med NK boken framför mig och försöker förstå lite. Lite bättre går det i alla fall. Måste passa på att plugga idag eftersom jag jobbar imorgon. Men snart skippar jag plugget och ger mig ut på en härlig prommis i fin vädret med hunden, om hon nu vill följa. Det kanske tom blir innebandyträning ikväll, jag får se hur det känns. Jag skulle ju faktiskt ha åkt i måndags, men bilen funkade inte...


Igår var det middag i Unbyn. Det blev pizza, till emelies stora överraskning, och supergod kladdig kladdkaka till efterrätt. Det var en riktigt trevlig kväll med härliga tjejer och en massa skratt!


 Ida


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vars jobbar du ? ;D

2009-02-26 @ 20:04:06
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0