- 26 februari! nk!!!!

Kom nyss hem från travet och en jobbkväll, denna kväll gick ändå ovanligt snabbt! Kanske för att det ändå var rätt mycket folk. Det är nästan alltid samma folk som är där och en massa finnar också! Så jobbigt med sånna som inte kan svenska och så får man nästan gissa sig till vad dom vill ha...

Dagen har varit riktig skön, hade bara en lektion!! Så det blev en sväng på skidor med pappa i den härliga solen, så underbart! Och nk-plugg med apelsinklyftor på bron. Prov i det imorrn,, jag hoppas jag fattat allt, för jag orkar inte läsa igenom det nu... Men men, ett prov, sen är det lov!!! Det ska bli ett underbart härlig lov med en massa sport, haha!
Igår blev det faktiskt innebandy för mig, men vi var jättelite folk för det var så många sjuka... Jag åt förresten även min första semla för iår! Det blir nog min enda semla också, för så goda är dom faktiskt inte.



Ida

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaha okeey : )

2009-02-27 @ 13:24:19
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0