- 28 februari! sportlov!

Första dagen på sportlovet idag! Igår, för ovanlighetens skull, så hade vi historia och gick allså fulldag. Det kändes som om vi var nästan ensamma på skolan på eftermiddagen, helt tomt och tyst nästan. Det värsta var att vi hade över 3 timmar hål innan historian och det enda vi gjorde där var att lyssna på två redovisningar... Aja, vi fick ju iaf sluta kvart i tre istället för halv fyra! Och på hålet roade vi oss med land och stad och så fick vi bullar av carina, så det gick rätt bra! Till lunch var det förresten leverbiffar och potati, ravioli och raggmunkar.. Och eftersom jag inte kunde bestämma mig (som vanligt då det är mer än en rätt..) så fick det bli alltihopa plus lite kalla makaroner som också fanns! haha!

Efter skolan for jag och fanny hem till mig och lagade mat, vi gjorde pizzadeg och pizzor! Jossan och agnes kom och åt med oss. Dom blev riktigt goda faktiskt, vi gjorde ett bra jobb jag och Fanny. Efter det for jag och tränade ungarna och kom sedan tillbaka till ett hus med färdigbakade dagobertskakor! Medan jag hade varit borta så hade dom varit duktiga och bakat kakor! Dessvärre hade inte jossan och emelie skött sin uppgift så bra, så hälften av kakorna blev brända! :p Några vart tom helt kol svarta!!! haha, men dom andra vart riktigt goda! Efter det så blev det filmkväll och hårklippning av mitt hår, men dvdn funkade inte så vi fick vara till Fanny och se. Patrik 1,5 var filmen! Faktiskt väldigt bra!


Ida 

Kommentarer
Postat av: a

Ida du glömde och nämna resultaten i land och stad ;) men kakorna som dom inte lyckaded göra svarta var goda om man inte åt dom i för stor mängd! Hoppas du fick en bra lördagskväll

2009-03-01 @ 03:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0