- 3 februari! ingen rubrik

Idag kom jag inte på någon rubrik och jag orkar inte tänka nå länge på det, så det får bli ingen rubrik alltså. Men det får funka det med.
Imorse for jag till Prästholmsskolan och hade (fri)idrottslektioner där med dom. Det gick mycket bättre den här gången, de var mycket duktigare på att lyssna och mycket ordentligare och så. Det var faktiskt stor skillnad! Så det var kul! Hallen var större också. Imorgon blir fagernässkolan igen.
Sedan var det direkt iväg på idrottslektion, badminton idag! Jag älskar badminton och ifall jag skulle börja med en sport idag så skull det bli badminton. Idag var det nästan lite synd, för en gångs skull, att vi är så stor klass på idrotten. För man fick inte spela på helplan... Det var iaf kul med badminton och jag ville bara spela mera. Idrott är helt klart roligaste lektionen i veckan och våran klass är så rolig att ha idrott med. Alla är verkligen engagerade och försöker och tar i. Det gör det så mkt roligare! Det spelar ingen roll vad vi gör på lektionerna, det mesta är kul. Idrotten är nog det jag kommer sakna nästan mest från skolan... Typ aldrig mera att man får köra en massa olika sporter, lekar osv. Väldigt tråkigt..

Nu bär det snart iväg eller ut på träning och sen blir det bastu kanske! Och just ja, mästarnas mästare får jag inte glömma!



Ida


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0