- 4 februari! lite bak..

Det var visst inte idag jag skulle ha idrottslektion, utan nästa onsdag. De hade sagt olika saker idrottslärarna på Fagernäs. Så jag fick en ledig eftermiddag då jag passade på att baka lite. Det blev tekakor och nå chokladkakor, lite som kladdkaka smakar dom faktiskt! Men jag skulle ha haft dom mindre tid i ungnen så att de hade blivit ännu kladdigare, fast det hade iofs varit lite jobbigt.. Men allting vart jättegott! Det jobbiga är bara att diska allting när man väl bakat. Och eftersom jag bakade två saker så vart det ju dubbelt så mycket disk, massa skålar, kastruller och bunkar.

Jag har fått ont i huvudet nu på kvällen, inte bra.. Jag ska för en gångs skull komma i säng i tid därför nu när jag för en gångs skull inte har sovmorgon eller är ledig.



Mina chokladkakor / kladdkakor i bitar..





Och så mina tekakor!


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

wo ye yaaaaao!! ;) haha ser ganska hao chi ut ;) Inte för att du väl fattar något av det där insåg jag precis, haha, men du kan ju istället få något att fundera på ;) haha

hahaha joo det där med döda hästar har jag faktiskt också hört? men jag har typ bara badat i alder en eller två gånger, och då nätt och jämt doppat mig, haha, så döda hästar eller inte så har jag inte haft något att direkt vara rädd för ;) och jag är typ alltid rädd då jag kommer ut på djupt vatten, och framför allt om jag inte kan se botten ;s hahah

hehe, joo jag vet, jag saknar ju vinten lite.. Hade velat få se liite snö iaf, men icke det icke.. Kaanske när vi åker norrut nu då, men jag tror inte det.. Egentligen är jag nästan mer rädd för värmen som kommer än att det ska bli kallare här, har ju hört att det i typ maj (om jag minns rätt) ska vara så fuktigt att väggar och sånt typ kan börja mögla, och fatta hur jobbigt varmt och äckligt det lär vara då?! haha

Blev lite lång kommentar nu, hehe Men det är väl roligt? (A) LOVEYOU <33

2009-02-05 @ 03:02:25
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

joo jag vet! tycker alltid att det är väldigt läskigt, och jag bara kan inte låta bli att börja tänka på alla läskiga saker som kan tänkas (och egentligen inte kan tänkas) finnas där nere ;S hahah Och det löjliga är ju alltid att jag vet att jag inte har något att vara rädd för, men att jag ändå skrämmer upp mig själv, fast mitt huvud vet att det är onödigt liksom ;) haha

Ojj ;O haha Hur mkt snö är det nu? ;) Joo jag vet, det är ju det som gäller då, men alla ställen har det ju inte ;) haha, I källaren har vi en grejj som samlar in fukt från luften, och det tar inte lång tid för den att fylla en typ 2liters dunk med vatten ;b haha Och så var det då där då jag kom, när det var fuktigt alltså, men tydligen ska det ju bli ännu fuktigare, haha ;)

Har du förresten träffat Emilia något nu när hon varit i Boden?? :)

haha vilken tur att du gillar dom, för nu kommer det ju en till, hahaha , Loveyou pussötis <33

2009-02-06 @ 13:14:44
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0