- 4 februari! så här fint var det!










Så här soligt och fint och härlig blå himmel var det alltså i helgen! Perfekt väder för skidtur eller utflykt!
Det blev i alla fall en lång prommis, skönt!
Nu är i alla fall våren på väg när solen börjar titta fram, den har man saknat!

Jag kom förresten på häromdan varför jag älskar vintern så mkt, det finns inga mygg!!!!



Måste förresten skriva att Ara åkte ut från mästarnas mästare igår, så synd. Han som var min favorit ju. Alltid så glad och trevlig, han gjorde ju lite de där programmet. Jaja, det finns många andra bra där också, eller alla är ju bra! Erica, längdhopparen gillar jag också. Och Per Elofsson.


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag vet, det är ganska patetiskt och löjligt, men jag kan inte hjälpa det.. tycker att det är lite läskigt att simma på det djupa vattnet där, är typ rädd att nåt stort sjöodjur ska dyka upp, haha.. och ja, hur det odjuret skulle ha hamnat där har jag också funderat på, och inte alls kommit på något vettigt svar på, men ändå är jag typ rädd ;s haha

Fina bilder förresten :) Men här har vi haft två dagar i rad med över 25grader, kan det vara våren mån tro? Vi vågar inte riktigt hoppas än, men vi är glada för vämen iaf ;)haha LOVEYOU <33

2009-02-04 @ 13:34:20
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

jaså! ja men alla är vi olika ;)) haha.



jag gillar per :D

2009-02-04 @ 18:03:52
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0