- 6 februari!

Om jag har haft härliga skolveckor innan så är det ingenting jämfört med den här veckan, 4 lektioner allt som allt - slå det om ni kan! ;b Men istället så har vi ju faktiskt en hel del arbeten, rapporter, uppsatser som ska göras och inlämnas om några veckor...
Idag var det bara en lektion, NK B, och ucsh vad krångligt det är de som vi håller på med nu... DNA, RNA och delnigar och allt sånt dära. Jag blir riktigt förvirrad, men jag tror att jag började fatta på slutet iaf.
Sen så har det varit uf-mässa idag så vi var och kikade på den. Så många fantasifulla saker det finns! Man blir imponerad och sugen på att också starta ett eget uf-företag.
Imorgon åker jag till skellefteå över helgen, blir att tävla, hälsa på mormor och morfar osv. Lite trevligt ändå! Nu blir det att börja packa och så måste jag ta tag i det här med att ringa och boka tid för provning av balklänningar. Jag börjar nästan få panik när nästan alla redna har fixat allt och jag inte har fixat nått än!



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha joo, men lite terapi skulle nog aldrig skada, har väl endel andra grejjer man hade kunnat passa på att ta upp ;) hahah

okeej, haha :P Joo lite jobbigt är det ju, men det är ju ändå bra mkt bättre än att leva i fukten, hahaha, och man behöver ju inte ha den på precis hela tiden,haha ;)

okeej.. vet du om hon har åkt tillbaka nu? loveyou <33

2009-02-06 @ 15:23:30
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

men gud så himla skönt, men då får du ju verkligen tid för alla inlämningar och allt också .. alltså tiden att lägga ner på dem. för annars måste man ju gå i skolan och sedan då man kommer hem från skolan måste man göra allt skit :S haha



tack för grattiset! :D

2009-02-07 @ 16:00:48
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0