- 7 februari! skellefteåå!

Nu sitter jag hos mormor och morfar och vi har nyss ätit middag, gomiddag - kött, klyftpotatis och rostade grönsaker. Jag är helt och slut i både kroppen och huvudet, jobbigt... Vi for hemifrån vid nio tiden imorse, och hur mycket jag än försökte så kunde jag inte somna i bilen på vägen ner.
Jag hann gå en lite sväng på stan innan jag for till arenan. Det är både norrlandsmästerskapen och nordeamästerskapen. Tävlingen gick inte alls bra för mig... så tråkigt att springa själv också - alla andra hade strukit sig. Svårt att göra bra tider då. Men jag blev norrlandsmästare iaf! haha. Lina fick ingen medalj alls fastän hon vann, bara för att hon inte tävlar för en norrlandsklubb längre. Lite konstigt tycker jag, hon bor ju ändå i norrland så... Men de var lite roligt att de kom fram två småflickor och ville ha autograf av henne (!). haha!

Nu blir det snart bastu och bubbelbad! skönt!


Ida

Kommentarer
Postat av: E

Du har val inte tagit paus fran bloggandet bara for att jag akt pa semester?? haha

2009-02-10 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0