- 1 januari! nytt år, nya möjligheter!

Det känns inte som ett nytt år, det gör det aldrig. Så det kommer ta ett bra tag för mig innan jag vant mig vid att det är 2009 nu, och inte 2008 längre. Ett nytt år betyder nya möjligheter och nya upplevelser! Det här ska bli ett bra år, ett riktigt bra år! Jag kan bara inte fortfarande förstå att det bara är ett halvår, inte ens det, kvar av gymnasiet. Bara ett halvår kvar tills kommer något som jag inte vet typ...


Början på 2009 och slutet på 2008 var i alla fall jättebra. Nyårskvällen/aftonen blev bra! Den firades hos Wallos med några från klassen plus några till. Det blev go middag (fläskfile och hasselbackspotatis m. sås) med en jättegod efterätt (varma frukter med vitchoklad & glass), en massa spelande, singstar, tittande på fyrverkerier m.m. Jag och Linnea försökte ta kort på fyrverkerierna men det gick inte så lyckat... Den där fyrverkeri inställningen på kameran är ju sämst...
Och Elida, bara att erkänna, du hade fel i kortspelet! haha ;) Det var en bra kväll! Hoppas eran kväll blev lika bra! Och att ni får ett toppen år! 
Gott nytt år!






Jag åt frukost/lunch för en liten stund sen och nu ska jag bege mig ut på en liten promenad för att få frisk luft. Det känns som om det kommer bli en riktigt seg dag idag...



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj, kan du fatta att det är hela 1,5år sen ni var där? Det var ju alldeles nyss somm jag var på ikea i haparanda med mamma och vi pratade om att ni skulle åka, och sa att vi ju skulle ge er våra barcelona-böcker ; ) haha Av nån anledning så minns jag det så tydligt, och det känns inte som att det var såå länge sen ; )

haha nee, jag menar att alla kan ha otur och råka ut för sånt där, men händer det flera gånger till samma person så kanske det inte bara är otur ;) haha Men du kan ta det lugnt ändå, ingen har fått så många böter som min mormor, så fort hon gjort minsta lilla misstaget, typ parkerat en cm för långt till höger eller nå sånt där löjligt, så är dom där ;) Där då de fixade nya handikapps-platser på coop-parkeringen så såg inte hon skyltarna första gången hon kom dit, och det hade ju varit vanliga platser innan, så hon parkerade ju där, och åkte på böter typ första dan ;) haha

Joo det har vi, 2009 ska bli ett så bra år! :D

Den här kommentaren blev visst lång som en mindre uppsats, hehe, men det kan inte hjälpas ;) loveyou <33

2009-01-01 @ 15:43:36
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

Sluta gör mig så jäkla avis hela tiden! ;)

vill sluta skolan nu till våren jag med :)

2009-01-01 @ 17:07:41
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Agnes

hade du räknat med annat när jag var inblandad i att fixa efterrätten? ;) men du skötte din uppgift du också!

2009-01-01 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0