- 1 januari! till middag blev de lax...

Lax är bland de godaste som finns, verkligen! Det är en av mina favoriträtter. Till middag blev det lax med västerbottensostsås och pressad potatis. Så gott! Sedan fruktsallad med annanas mest till efterrätt. Egentligen har jag ingenting att skriva för det har verkligen inte hänt någonting idag. Det har varit en riktigt slö dag. Det enda jag gjort är att hänga upp några tavlor på rummet (som pappa för övrigt gjorde, jag bestämde bara vart dom skulle hänga..) och gått på en prommis.





Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

men det känns ju som att det var nyaa jag var till barcelona, och det var ju sommaren efter nian, så ytterligare ett år innan ;) haha De senaste åren har verkligen gått fort, även om det ju hunnit hända riktigt mkt ;)

haha njaa, men nog är hon ju kanske lite klantig också ;) haha, och så är det väl ganska typsikt henne att inte bry sig om att hon står en cm för långt till höger eller vad det kan vara, småsaker tycker hon väl bara är löjliga ;) haha

jioo, haha, men jag förstår inte det där, om jag har varit ute och druckit alkohol (behöver inte vara mkt) så kan jag inte sova ut på morgonen, jag menar, jag vaknar ju inte ens nio om jag ser en film på kvällen och går och lägger mig 11, nog sover jag längre ändå ;) haha Fast på sätt och vis tycker jag att det är ganska skönt faktiskt att vakna tidigt, man slipper ju sova bort en hel dag, och så galet trött brukar jag inte vara, utan jag tar som ikapp det med en typ 10-11h sömn kvällen efter :D haha

haha och jag ser att du hade lite problem att få iväg din ;) haha , i o m att jag fick tre, typ identiska ;) haha loveyou <33

2009-01-02 @ 04:28:41
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

haha personligen gillar jag inte lax, men det är SÅÅÅ gott om man får till romröra :D

2009-01-02 @ 12:32:26
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0