- 11 januari! första matchen på väldigt länge!

Idag var det hemmamatch mot Öjebyn och jag fick spela. Min första match sedan typ mars förra året. Jag var jättenervös både igårkväll och hela morgonen ända fram till matchen. Det sägs ju att det är bra att vara nervös... Efter första bytet gick det över. Det var verkligen skitroligt att få spela. Jag hade glömt hur roligt det är att spela match!
Jag spelade topp/spets, vilket jag aldrig brukar göra. Så ibland var jag verkligen helt borta, men det gick ändå helt okej. Tyvär förlorade vi matchen med 0-1. Alltid tråkigt med förlust. Och vi hade ju typ hur mycket chanser som helst, men bollen ville inte in! Tiden gick himla fort också! Den bara rann iväg och helt plötsligt var det bara slut. Jag är ju van vid effektiv tid som det var i 2an. Det var så kul att spela, och det hade varit så mkt roligare att vinna.


Igår blev det också idrott  nästan hela dan. Jag var och kollade på en friidrottstävling i Luleå. Syrran tävlade och några av mina friidrottsungar. Helgen har bara svischat förbi som vanligt och imorrn börjar en ny skolvecka... En riktigt skolvecka och inte bara två dar skola...Dessutom har vi prov i veckan, historia prov.


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0