- 13 januari! en bra tisdag!

Tisdagar har nog blivit min nya favoritdag (om man bortser från fredag, lördag osv). Idag hade vi (jag) bara en lektion och det kommer jag ha några veckor fram över. Och den enda lektionen är idrott, alltså en väldigt rolig lektion dessutom. Idag på idrotten så var det cirkelträning. Det brukar inte alltid vara så kul, men vi fick göra banan/stationerna själva så då vart det rätt så kul. Nästa vecka blir det lekar på idrotten. Det ska bli jättekul! Så länge sen man bara lekte en massa lekar!


Före idrotten gjorde jag historia och nu sitter jag här med matten. Bara en massa plugg.. Jag fick det nya schemat i matten igår och upptäckte att jag låg typ 20 sidor efter, så det blir en massa räknande av matte den här veckan... men jag fick vg+ på provet jag gjorde innan jul och det är jag väldigt nöjd med! Så rätt så bra går det ändå, fastän jag läser matten på egen hand typ.




Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0