- 16 januari! fredagkväll!

Denna vecka har också gått fort, veckorna går fort när jag har så lite lektioner nu. Jag är ju knappt i skolan nu för tiden. Men denna dag var en jobbig dag. Fast det enda jag gjort idag, känns det som, är att plugga historia. Provet var lite konstigt, men det brukar ju Sören prov vara. Jag hoppas det gick bra iaf.
Jag var inte hemma förrän halv fem. Halv fem på en fredag känns jobbigt. Bara hem äta och sen nästan direkt iväg igen. Kom nyss hem från att ha varit och tränat friidrottsungarna. Idag fick jag nyckeln till redskapsskåpet så nu kunde jag äntligen göra något annat än att springa och hoppa höjd med dom. Lite skojigare med lite variation. Imorrn blir det Haparanda hela dagen, tävling dära. Jag är egentligen inte så värst sugen på att tävla, men men.. Det kanske blir IKEA också och det är ju alltid kul!
Nu blir det att åka iväg strax igen, ska till Fanny. Ha en trevlig kväll!




Konstigt vad många som har sagt till mej om denna artikel i dagens tidning... En utter är årets isfigur i stadsparken i Luleå.


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

gracias amiga :D Är himla nöjd själv faktiskt, känns såååååå skönt!! :D:D loveyou <33

2009-01-17 @ 01:05:47
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

gracias amiga :D är faktiskt riktigt glad, känns såääå skönt att ha den här terminen avklarad!! :D:D loveyou<33

2009-01-17 @ 01:13:31
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha ser att det bråkat igen, min dator sa först att ingen av kommentarerna kom iväg ;S hahah

2009-01-17 @ 10:23:53
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0