- 17 januari! haparanda heela dagen!

Vi startade imorse vid tio och kom hem rätt så nyss, så har vi har varit borta i nästan tolv timmar. Det var friidrottstävling aspenhallen och haparandas tävlingar är alltid roliga. Jag gillar hallen. Tänk vad toppen ifall Boden skulle ha en sådan hall. Dessutom så praktiskt med en vanlig plan i mitten av banorna så att det inte bara behöver vara för friidrott. Men nu när Boden fått arenan så lär det ju inte komma en inomhusfriidrottshall hit.
 
Det var i alla fall faktiskt roligt att tävla. Det var riktigt längesen sist, nästan ett halvår. Jag har inte känt mig så tävlingssugen så det var kul att det var roligt. Mitt lopp var inte förrän efter fem, så det blev ikea för mig och mamma. Jag köpe nytt täckte, kudde och lite småsaker. Det är allt kul med ikea, bara gå runt där och kolla är kul.
Loppet (800m) gick faktiskt helt okej! Första tävlingarna såhär på vintern brukar ju inte gå så bra. Men det gjorde det faktiskt nu. Så jag var nöjd! Min syrra som hade tänkt göre en bra tid på 1500m hade däremot lite otur. Dom som skötte varvräknaren glömde att plinga i klockan sista varvet, så dom sprang ett varv för mycket. Så dom fick ingen tid alls, lite snopet... En av dem hade ju åkt från umeå bara för att göra en bra tid till SM.
Nu är jag iaf trött så det blir en lugn hemma mys kväll!



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha joo ;)

kul att det gick bra på tävlingen!

fast hur lyckas man springa ett varv för mkt?

hade typ på allvar slagit ner den ansvariga

om det var jag ;) haha

love <33

2009-01-19 @ 15:01:02
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0