- 19 januari! måndag..igen!

Om jag inte har korta dagar med en eller två lektioner, så är dagarna väldigt meningslösa. Vad har vi egentligen gjort för vettigt idag? Först hade vi hål för att det inte var nån spanska (varför kan man inte bli meddelad om sånt så att man slipper åka till skolan i onödan...), sedan matte där jag egentligen inte behöver vara och ändå inte gjorde nånting, sedan filosofi som vi bara hade närvarokontroll på och sedan eget arbete. Sedan avslutades dagen med disskussioner i svenskan på texter som jag inte ens hade läst.... Alltså en väldigt meningslös dag!

Idag är det förresten idrottsgalan. Missa inte den! Men tyvär kanske jag missar den ifall jag åker på innebandyträningen... Kanske kommer det en repris? Ifall jag har tur hinner jag kanske se slutet.


Ida


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0