- 20 januari! sovismorgon!

Igår efter löppasset så blev det innebandy ändå. Jag missade lagfotograferingen, men de hann iaf ta en enskild bild på mej. Förra årets foto så hade jag och syrran sprungit till träningen och var alltså helt röda, svettiga och inte alls nå fixade till fotografering som typ alla andra. Fast egentligen kanske man ska se lite så ut ifall det är ett idrottsfoto man ska ta.
Träningen gick annars inte alls bra igår kändes det som, ingenting som funkade... Kanske för att jag var trött. Tur att jag har sovmorgon idag och bara idrott. På idrotten blir det lekar dessutom, så kul!
Nu innan det blir att åka iväg så ska jag börja på en av alla hundra uppsaster och arbeten jag har att göra. Bra att börja i tid så jag inte behöver sitta i sista minuten (som alltid annars) då vi även kommer ha massa prov och grejs!




haha, hittade den här bilden.. Lite passande när Obama ska flytta in i Vita huset idag.



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0