- 21 januari! jobb istället för skola

Idag är jag ledig från skolan, inga lektioner idag. Fast i vanliga fall har jag ju ändå bara en.. 
Men istället så har jag varit och jobbat några timmar på lunchtravet. Perfekt att det är trav just när jag är ledig. Så bra att få tjäna lite pengar, det kan verkligen behövas just nu. Men idag gick det inte så bra, det var ju över en månad sist som jag jobbade, så det tog ett tag innan jag kom igång med alla knapparna osv och allt verkligen flöt på som det skulle. Verkligen tur att det bara var lunchtrav och lite folk.
På förmiddagen var jag dessutom duktig och skrev lite på rapporten/uppsatsen i eng C. Nu har jag iaf kommit igång, vilket känns väldigt skönt!  Nu funderar på ifall jag ska träna nu på eftermiddagen eller på kvällen...



Nu längtar jag tills det blir vårvinter, med lagomt kallt, solen som tittar fram och underbart väder för att åka skidor osv! Januari är sån tråkig månad.. Bara kallt, mörkt och trist.



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0