- 23 januari! friday

Imorse tog jag nio bussen in till stan för att hinna fixa på banken men internetbanken osv, men vad upptäcker jag när jag kommer in till stan. Jo, att banken inte öppnar förrän klockan tio!! Så då var det bara att vänta... Allt jag skulle fixa och lite till blev fixat iaf, jag ska byta från mitt maestro kort till ett visa kort, och det känns ju bättre.
Sedan hade vi bara en lektion på typ fyrtio min (NK), denna vecka har jag haft 8 lektioner sammanlagt. Alltså inte ens två lektioner varje dag i genomsnitt! Herregud, det är ju så att jag börjar undra vad jag går för slapp linje! Skönt är det verkligen! Veckorna är underbart sköna med långa sovmorganar och korta dagar! Inte trodde jag 3an var så lätt ;p haha! Men men, snart kommer väl tiden då alla arbeten/uppsatser ska in, prov i massor plus all stress inför allt annat.. Man ska njuta det man kan än så länge!

Efter skolan och den goda lunchen (pannkakor!) så for jag och anna till Lule. Vi hade äntligen bestämt oss för att byta till Telia max 25. Jag hatar verkligen nya halebop (som haft sen i höstas) och jag är så glad att jag äntligen blev av med det! Hoppas bara att bytet funkar nu som det ska nu... Jag tror verkligen att det är bra det här och att jag tjänar på det!
Mitt i allt kom anna på att vi glömt att betala parkeringsavgiften, så då var det bara att rusa tillbaka till parkeringen och hoppas på att lapplisan inte varit där. Och tur hade vi! När vi skulle gå tillbaka så höll vi nöstan på att bli ner mejade av en galning som kom körandes i full fart förbi oss! Det var riktigt otäckt! Efter den händelsen köpte vi en milkshake. Jag har nog aldrig smakat en riktig milkshake förut och jag kan bara säga oj så gott det var! Ännu godare hade de varit ifall det varit en härlig, varm vårdag.
När jag kom hem så väntade ett lönebrev på mig! Sånt är ju alltid toppen att få! Så lite rikare är jag nu. Det gjorde min dag ännu bättre! Synd bara att jag missar skidturen till unbyn...
Ha en bra fredagkväll!




Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0