- 25 januari! matchdags!

Igår (lördag) så var det dags för match igen, jag spelade min andra match för säsongen med div 3 tjejorna. Även den här gången var det hemmamatch på arenan, men nu mot Gällivare B. Nu var jag inte heller alls lika nervös som sist.
Matchen var klockan fem, väldigt sent alltså. Så hela dagen gick jag nästan bara och väntade på att matchen skulle börja. Innan oss hade 1an match så jag såg nästan hela deras match också innan det var dags för oss att spela.
Matchen ja, den gick bra för vi vann med 6-0. Gällivare var inte alls så bra och tempot var dåligt, vilket gjorde att vi också lätt spelade i deras tempo... Men men, vi vann och det är ju huvudsaken. Fastän jag tyckte inte alls att det gick bra för mig. Under matchen fick jag ont typ nästan i hälen under båda fötterna, och det blev bara värre och värre. Tillslut, tio minuter kvar av matchen så fick jag hoppa av. Då kunde jag knappt stå på foten för att det gjorde så ont.. Inte bra inte.. Jag vet inte vad det är egentligen, bara att det är blått och uppsvullet där och gör väldigt ont... Sulorna kanske inte passar i mina inneskor och gör så att det blir nå konstigt tryck..
Men det var så roligt att få spela match!




Idag blir det nog en väldigt lugn dag, får se ifall jag kan träna eller inte med den här foten (fötterna!)... Och som vanligt på söndagar så blir det nog lite plugg också, spanska prov imorrn (!).


Ida


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0