- 25 januari! trollkarlarnas hemlighet

Nu har jag för första gången sett det, jag har missat alla andra gånger. Jag som alltid viljat veta hur dom gör, trollkarlarna. För allt är ju bara fusk egentligen, fast det är så bra! Jag älskar verkligen att se trolleri, men jag blir alltid så sur när jag inte vet hur dom gör. Och nu äntligen ett program där dom avslöjat trixen! Så perfekt! Ikväll såg jag alltså det för första gången. Herregud vilka smarta knep och hemligheter dom har. Det är ju nästan så att man blir arg för att man inte tänkt på det eller kommit på det.
Nästa söndag blir det en repris på det här, så bra!
Nu väntar sängen, en tidig morgon imorn med spanska prov som start på dagen. Sov gott!


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0