- 27 januari! mästarnas mästare

Nu har jag nyss sett mästarnas mästare på tv för första gången. Herregud vilket bra program! En tävling där ett antal stora idrottsstjärnor tävlar om att bli mästarnas mästare i en rad olika tävlingar och grenar. Kan det bli bättre? Detta ska jag fortsätta varje tisdag, gäller bara att komma ihåg det nu! Så kul att man får lära känna dem också! Ara Abrahamian är en favorit, så otroligt stark och vältränad, men han verkar också så himla trevlig och snäll, en en härlig person! Per Elofsson vann veckans tävling och han är också en stor favorit! Den som åkte hem idag blev Gärderud. Jag tycker det är riktigt bra av han att ha ställt upp, han är ju så mkt äldre än de andra och så mycket längre sen han var i toppform. Där har ju Ara en stor fördel ju som så sent som i somras tävlade i OS ju. Och jag är fortfarande arg på olympiska komittens beslut om hans protest.

Tänk iaf vad kul att få vara med i ett sånt här program! Lära känna andra idrottsstjärnor och få tävla i mängd roliga grenar! Synd att man inte är en mästare....


Deltagarna i mästarnas mästare!



Ida

Kommentarer
Postat av: hanna

haha jag tror det ska skicka in ikv :)

1. barn och fritid - boden

2. ledarskap - luleå

3. idrott - luleå

4. bygg - boden

2009-01-28 @ 17:03:09
URL: http://hannaohlund.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

de lät ju lite fusk att man nyss har varit igång med sin sport .. man borde ju ha slutat för minst 5 år sedan ;d hahaha

2009-01-28 @ 18:35:13
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0