- 27 januari! skrillor

Jag är verkligen alltid pigg just när jag ska sova. Igår när jag kom hem från skolan var jag jättetrött och låg och vilaade och tänkte att nu ska det bli en tidig kväll för en gångs skull. Men icke sa nicke, när jag väl skulle gå och lägga mig så blev jag pigg! Så jag somnade inte förrän vid ett igår igen. Som tur var så har jag ju ändå sovmorgon på tisdagar, men i alla fall, kanske bra att vänja sig att sova lite tidigare...

Idag på idrotten (min enda lektion!) så var det skrillor igen. Och en timme innan min lektion börjar och jag ska åka till skolan så börjar jag söka överallt efter skrillorna. Till slut frågar jag Lina, och dom är tydligen i skåpet i skolan som hon tappat bort nyckeln till! Åh vad jag blir less på henne! Så då fick jag panik, vart ska jag då få skridskor ifrån? Som tur var så hade Malin sina skrillor i skolan, så det löste sig! Tur det! Men oturligt nog så blev det inte hockey på idrotten, som alltid annars. Utan vi spelade först fotboll och sen lacross på skridskor. Det funkade och var rätt skoj, till slut. Men inte alls lika kul som hockey! Vi får ta nån hockey/bandy kväll nån dag!
Så vad ska man hitta på nu resten av dagen när man inte har något som man måste göra?



Jag i matchen i helgen mot Gällivare.


Div 1 & 3


Ida


 


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Ohja! :D

2009-01-27 @ 17:47:57
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0