- 28 januari! stressig dag!

Även fast jag var ledig idag så har det varit en stresig dag, full fart hela dagen. Fastän jag var ledig så ställde jag väckarklockan på halv åtta och for sedan iväg klockan åtta till acrus i luelå för att köra ett morgonpass där. Som vanligt så var det lugn och skönt där på morgonen, förutom att fotbollsgymnasiet där. Sen var det bara hem, äta risgrynsgröt och nästan direkt iväg till Fagernässkolan där jag hade idrottslektion (friidrott) med först fyrorna och sedan femmorna. Och usch vad dom var jobbiga! Eller nu ska jag inte ta i, men så mycket lättare det är att ha hand om en träningsgrupp med massa ungar än en skolklass i samma ålder. Nog för att våran klass var stökig under mellanstadiet, men inte så stökig kan jag minnas att den var... Men men, jag ska inte klaga! Det var rätt kul ändå! Men en annan sak jag blev helt förvånad över var hur jäkla liten idrottsalen var! Hur kan man ha idrott med en hel klass i en sån liten sal? Var våran idrottssal på torpis lika liten? Den var liten, men var den så liten?
När jag kom hem därifrån var det bara att skriva om lektionerna, äta lite och sen iväg på innebandyträning. Nu har jag äntligen ätit middag och ska snart hoppa in i bastun. Så skönt att koppla av en stund! Funderar på att åka och se lite innebandy sen... Hm, orkar jag de..


Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

läger utomlands är nåt alla måste få uppleva!!!!



allt fint vännen?! kramar

2009-01-28 @ 20:37:14
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

kanon här!! hur går det med träningen?! :D kramar

2009-01-29 @ 17:02:40
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0