- 29 januari! seeegt med jobb...

Hipp hipp hurra till anna som fyller 19 år! Det låter så gammal med 19, bara ett år till 20. Tur att det är ett tag kvar tills jag fyller, så jag slipper känna mig allt för gammal.

Idag var det bara en lektion som gällde, svenska C där vi fick se på Martin Luthers Kings tal. Så otroligt mäktigt säger jag bara! Hans röst är så mäktig och otrolig!

Jag kom hem för ett tag sen från jobbkväll på travet, altid lika kul att tjäna pengar! Men det var en riktigt seg dag idag, lite folk och lite att göra vilket gör att tiden går väääldigt sakta! Så skönt när man äntligen fick åka hem!
Imorgon går jag (för ovanlighetens skull!) hel lång dag! Jobbigt nog att mina värsta dagar ska vara fredagar... Dessutom har jag både matteprov (som jag egentligen skulle ha gjort idag, men som jag helt glömt bort..) och historia redovisning. Jag kanske borde kolla igenom matten lite innan jag går och lägger mig.



Det är så bra så man kan höra på det hur många ggr som helst!


Ida

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jah, man börjar känna sig gammal då man börjar fylla 19 .. kan inte fatta att man själv snart är 20 jäkla år :O

2009-01-30 @ 17:24:53
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0