- 3 januari! ännu mera kyla...

Ännu en kall dag idag. Och imorgon blir det inte bättre.. Kolla bara här.




Lite otydlig bild men man ser ungefär och den här sidan som det är ifrån är faktiskt förvånandsvärt bra. Det stämmer nästan alltid på pricken! Det är någon norsk vädersida. Verkligen perfekt när man ska kolla vädret!
Trots kylan så klädde jag på mig ordentligt och sprang ut på en löprunda i januarikylan! Kallt var det, särkskilt om hakan fast jag hade en scarf. Nu blir det en riktigt varm dusch och lunch, syrran hade bakat bröd så det blir perfekt!

By the way så är det lördag idag. Varenda dag nu har känns som fredag eller lördag tycker jag. Det blir så fel att ha julafton/nyårsafton mitt i veckan. Passar bättre på helgen, annars blir det helg hela tiden typ. Fast det är ju bra i och för sig. :)


Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jasså? :P jag minns typ inte vad som hände mer än barcelona den sommaren, eller det var då vi hade den seriösa sommarträningen och jag hade ont i knät , mer än det hände typ inte ;) haha

haha nee det är klart att det inte är roligt med böter, men din första böter måste du ju medge var väääldigt klantigt ochhelt och hållet ditt egna fel ;)

joo kanske det :P haha loveyou <33

2009-01-03 @ 13:43:09
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

jaa,men vad har du för ursäkt att inte betala för tunnelbanan (eller vad det nu var du åkte)? Det var väl inte ens särskilt dyrt.. Helt och hållet ditt egna fel! :Phaha

Tack :D Joo jag vet, är hur glad som helst över det där ;D haha Loveyou <33

2009-01-05 @ 06:46:12
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0