- 5 januari! helgen...

I helgen så hände det inte så mycket, vad jag kommer ihåg... Jag måste faktiskt tänka efter noga vad jag egentligen gjorde. I lördags så var det i alla fall middag hos anna med emelie och fanny. Det blev entrecote, potatis och sås och jättegod efterrätt som anna hade gjort med light glass till, haha. Jag och Fanny träffade nämligen vår idrottsläraren ica som frågade ifall vi inte skulle ta light glassen istället för den som vi höll i. Och då kunde vi ju inte annat än att byta, haha! Men jag märkte då ingen skillnad när jag åt i alla fall. Sedan blev det filmmys, alla var trötta så de var skönt. Filmen var bra också, brudens bästa man tror jag den hette.

Och igår, söndag, så var jag och tittade på innebandymatch, Björns mot skogså. Det är verkligen skillnad på dam och herr innebandy, det går så himla mkt snabbare. Annars så tränade jag lite också den dagen.

Idag så är det trettondagsafton. Men jag förstår egentligen inte meningen eller betydelsen av det. Det känns som en helt vanlig dag liksom. Men mamma tycket vi skulle äta finmiddag osv. 
Jag är ändå glad att den finns så att vi får vara lediga!

Bara två dagar kvar tills skolan börjar.. ;S  Usch vad lovet gått snabbt, som vanligt... Sedan är det bara 20 skolveckor kvar till studenten. Inte så länge.. Och dom kommer gå väldigt snabbt känner jag på mig!


Ida


 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo precis ;)

provet jag hade igår gick faktiskt inte helt åt skogen, så det känns ganska bra.. nu har jag två till idag, och det sista imorgon, sen är det vinterlov!! :D hehe loveyou <33

2009-01-06 @ 02:05:55
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0