- 6 januari! härlig kväll!

Jag kom hem för en liten stund sen från emelie från en riktigt trevlig kväll! Vi begav oss ut och sprang i kylan. Men det kändes mkt varmare än vad det var. Termometern visade 17 minus. Men det var riktigt skönt att komma ut, så friskt! Och efter det väntade nybkat bröd och en varm bastu. Kan det blir bättre? Det var helt perfekt och mysigt! Så skönt att basta också. Men fanny kastade på lite väl mycket där ibland. I alla fall så var det en trevlig kväll som bode göras oftare!





Detta är förövrigt sista riktigt kvällen på lovet! Så man ska passa på att njuta. Jag ska strax lägga mig i sängen med engelska boken, vilket kommer leda till att jag somnar rätt så snabbt får jag hoppas. 


Ida  

                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0