- 7 januari! förmiddagsträning

Idag lyckades jag faktiskt med att stiga upp klockan nio! Så det kanske inte blir så problem med det imorgon. Vi for rätt så snabbt till arcus, luleå, efter frukosten och tränade. Så skönt att ha gjort det på förmiddagen ändå, även om man är lite seg i början. Idag hade jag/har dessutom en väldans träningsvärk i ryggen (det måste ju vara det iaf, men jag har aldrig haft sån här träningsvärk i ryggen så jag börjar undra ifall det verkligen är det. Dessutom gjorde jag inget konstig ryggträning eller så igår...). Nu vore det bara så skönt med massage. Vid sånna här tillfällen ska man ha en mamma eller så som är massör eller sjukgymnast.










Några fina vinter bilder härifrån! Så här vackert kan det vara här på vintern! Nog för att det
självklart är vacker de andra årstiderna också, men det är så fint med all frost, snö osv på vintern.
Så mysigt tillsammans med solnedgång, norrsken osv.




Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

joo det var lite jobbigt, men ganska sköööönt nu när det är klart :D haha loveyou <33

2009-01-07 @ 16:11:18
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

jadu, jag vet faktiskt inte riktigt än, men lite resa blir det nog iaf ;) haha Och så ska vi försöka åka till Chime-Long nöjespark här i Gz nån dag också ; ) haha Och Biggan och jag kanske drar Hongkong på måndag, så det hoppas jag ju på iaf :D haah <33

2009-01-07 @ 16:59:20
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Joo visst ;) haha Joo jag vet, men jag var inte riktigt säker på hur långt det var ;b haha och jag måste ju in på skolan nästa fredag en snabbis, men sen inget mera förrän den 19feb :D haha loveyou<33

2009-01-08 @ 03:59:50
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0