- 8 januari! EN TERMIN KVAR!!

Jag har sagt det och kommer säkert att säga det hundratals gånger till, BARA EN TERMIN KVAR NU! Och jag kan fortfarande in förstå det riktigt, jag får inte riktigt ihop det. Jag kommer nog inte fatta det förrän jag står där med studentmössan i handen (eller på huvudet kanske.. ;b ) eller i slutet av augusti när alla andra icke 90:sar (förutom evelina, emilia och några till) går till skolan som vanligt, medan jag inte har någon skola att gå till! En sån härlig tanke! Men ändå lite sorgsen. Tänk vissa kanske man aldrig kommer se igen, eller åtminstonde inte på jättelänge. Jag får nästan panik när folk börjar prata och fråga om vad man ska göra efter skolan. Jag vet inte, och jag kommer säkert inte heller veta det om sex månader.. Det skulle inte förvåna mej i alla fall... Samtidigt som jag vill flytta och göra nå annorlunda, så känns det samtidigt som om jag bara vill bo kvar jobba eller göra nå här, bara ta det som de kommer. Det är verkligen svårt!



Bara sista terminen att kämpa på och plugga på nu. Det borde ju funka! Och jag har verkligen fått ett härligt schema nu också. Tyvär så har jag nästan inga roliga lektioner denna termin, vara jobbiga och tråkiga kuser.. Idrotten är nästan det enda skojiga. Synd att geografin slutade, det var bland det roligaste faktiskt!


Terminen började i alla fall bra, lugnt och skönt. Två lektioner som vi knappt gjorde nått på, lyssnade på läraren. Sedan var det korv och mos till lunch som det verkligen alltid är före och efter ett lov. Och eftersom jag inte gillar pulvermos så blev det korv och mackor till lunch. Dom borde egentligen införa korvbröd till dom som inte äter mos, kom jag på nu faktiskt. Det blev iaf fika på hansson efteråt så jag är inte hungrig nu. Ikväll blir det kanske innebandyträning, får se hur det känns. Det är fortfarande svinkallt hära, imorse var det typ 23 minus här, usch! Jag har gått och frusit hela dagen på skolan idag.


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jaa jag klagar då inte :D

det är verkligen korv och mos efter varje lov xD hahaha Och hur många tror du hade valt att äta mos om det fanns korvbröd ;) haha loveyou <33

2009-01-08 @ 15:38:39
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Robin

Bara att tagga det sista nu. Det går hur fort som helst, och om några månader börjar det roliga... när man gör alla de där aktiviteterna som faktiskt får en att inse att man tar studenten om några veckor.



Njut så länge du kan! :)

2009-01-11 @ 14:15:34
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0