- 8 januari! nångång måste ju vara första gången...

Ikväll bar det av på innebandyträning, skojigt! Som vanligt så körde jag dit och allt gick bra tills att jag skulle parkera. Nu kanske nån tänker att jag råkade få parkeringsböter igen eller parkera in i nån bil osv. Men nej, det var fullt på den ena parkeringen så jag skulle bara göra en sväng runt en rondell liknande sak som inte alls är en rondell, utan bra en en fotbolls staty i mitten och snö i en cirkel runt om. Och när jag skulle runda den där runden så råkade jag gena lite in i snön... Plötsligt så satt jag fast (!)... Inte så roligt, för jag kom verkligen inte lös och fick nästan panik. Men som tur var så kom evelinas mamma och mormor förbi och hjälpte mig och försökte dra mej upp därifrån. Bilen var lite för svag så en gubbe fick komma och hjälpa mej också. Till slut kom jag iaf äntligen uppdärifrån! Sånt där händer faktiskt alla förr eller senare.. Nu har jag i alla fall varit med om att köra fast! Som sagt, nån gång måste ju vara den första..

Träningen gick annars inte alls så bra, skotten bara flög åt fel håll. Bättre gick det när vi spelade. Nu sitter jag och äter nybakat bröd som syrran gjort och chokladbollar. Perfekt fika när man kommer hem!


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jaa det är klart du skulle bli ; ) Du får gå med i elevrådet och försöka få till lite ändring, kanske det hinner hända något lagomt tills ni tar studenten och jag kommer tillbaka då;) haha

hahaha joo i know, men ganska så roligt var det ändå ;) För jag gick verkligen runt och typ skrattade hela tiden, sånt där får man aldrig vara med om i sverige ;)

loveyou <33

2009-01-09 @ 07:49:29
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Va roligt att du körde fast förresten också, hahahah xD Och blev lite förvånad först när jag läste evelinas mamma, började fundera på vilka evelinor det kan vara du känner som spelar innebandy, sen läste jag mormor också och gissar att det var mina familjemedlemmar ;) haha <33

2009-01-09 @ 07:51:08
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

jioo, men du kan ju iaf göra skillnad för de som kommer efteråt, det är ju snällt iaf :) haha joo jag listade ju ut det tillslut ;) <33

2009-01-09 @ 09:22:07
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: A

Nej ida sånt där är en grej som bara händer dig : )

2009-01-09 @ 11:12:38
Postat av: Evelina

hehe joo i know ;) <333

2009-01-09 @ 20:37:56
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0