- 11 juli! brännbollscup & bad

Anna kom och hämtade mej vid tio imorse och så bar det iväg ut till Gunnarsbyn på brännbollscup med Tims lag. Namnet på laget kommer jag inte riktigt ihåg vad det blev bestämt till slut, Thailands burners nånting kanske? I alla fall så spelade vi två matcher och ja, det gick väl som det gick! Kul att spela var det och jag kunde faktiskt träffa bollen vilket jag inte trodde jag skulle göra. Nästa år kommer vi tillbaka och vinner alltihopa!
Det var sjukt varmt i alla fall så det var skönt (eller var det verkligen de..) med ett bad i Sörbyn efteråt. Det var iskallt i vattnet, och då menar jag verkligen isande kallt. Det isade om benen och fötterna! Men tillslut så doppade jag mig i alla fall! Och jag har fortfarande en hämnd att utföra! hehe  Vi simmade ut till hopptornet också och jag trodde aldrig jag skulle kunna simma tillbaka i de kalla vattnet.

Ikväll blev det bara filmkväll med anna och fanny. Det blir att stiga upp tidigt imorn för jobb... En lång jobbdag igen.. Bara att hoppa i säng nu!


Ida


 


Kommentarer
Postat av: Eve

haha var det kallare än i storforsen förra året?

tror aldrig jag hört dig inte klaga på att det är för kallt för att bada... inte i Sverige iaf ;)

2009-07-12 @ 05:04:29
Postat av: Evelina

haha var det kallare än i storforsen förra året?

tror aldrig jag hört dig inte klaga på att det är för kallt för att bada... inte i Sverige iaf ;)

2009-07-12 @ 05:04:37
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0