- 14 juli! riktigt bra dag!

Vädret blev toppen på min lediga dag! Så underbart! Det hade inte kunnat bli bättre. Därför beslutade sig jag och tim för att fara till storforsen och adam följde med. Efter att ha handlat lite matsäck (dagobertsmacka, kakor m.m) och strandpingis (men stranden saknade ju därborta....) så var vi tillslut iväg och vägen dit var mycket längre än vi trott. Så lång att bensinen inte skulle räcka och vi fick stanna och tanka. Första gången jag tankade i mitt liv! Nu har jag lärt mig nått nytt.

Tillslut efter en lång, varm resa så kom vi fram. Vi började med att äta innan vi badade. Jag älskar verkligen storforsen, så himla vackert och fint det är dära! Tiden gick väldigt snabbt, och vattnet var inte lika kallt som sist tror jag - jag skrek inte alls!

Direkt när jag kom hem så kom Liza, anna och emelie och hämtade upp mej och så bar de av till lizas stuga. Där blev det en härlig kväll med mys, båttur och kortspel (plump) m.m. Anna vann i plump, men det var bara för att hon aldrig plumpade om hon "inte blev tvingad till de", haha! Så roligt att få träffa alla igen.
Hela dagen har varit riktigt bra! :)


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0