- 19 juli! aaha!

I fredags var det jobb som vanligt, men jag hade kort dag! Så efter det bar det av till skellefteå med bussen med tim. Det var längesen jag träffade mormor och morfar faktiskt. På kvällen var det trästocksfestivaln dära, men inte så mycket att se. Mikael Wiehe var tydligen den stora artisten dära och jag har aldrig ens hört talas om honom.. Sen var det bara en massa konstiga band..
Igårkväll var det harry potter som gällde. Och ja, vad ska jag säga. Den var väl bra. Men inte riktigt speciellt tyckte jag nog, eller jag vet inte riktigt... Det känns iaf som ett måste att se den filmen.


Just nu är jag hemma på lunch. Jag började jobba 7 imorse och jobbar till nio ikväll, men jag har delade pass. Tungt är det i alla fall. Jag somnade på soffan på jobbet när jag hade ett kort hål imorse. Sen har jag förresten druckit min första kopp kaffe i mitt liv! Jag kanske kan vänja mej vid det ändå, med mycket mjölk och socker så!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0